Ce este Email Marketing?

Marketingul prin e-mail este utilizarea e-mailurilor de către companii pentru a interacționa și a intra în legătură cu publicul țintă. Este un canal personalizat care ajută companiile să construiască relații cu clienții lor, să crească gradul de conștientizare a mărcii, să cultive clienții potențiali și să îi transforme în clienți.

În 2020, aproximativ 306,4 miliarde de e-mailuri au fost trimise și primite în fiecare zi. Adică aproximativ 149.513 de e-mailuri trimise în fiecare minut. Deschideți căsuța de e-mail și probabil că aveți multe e-mailuri necitite în fila principală și în fila de promoții chiar acum.

Nu este de mirare că e-mailurile au devenit o parte integrantă a vieții noastre. Este ușor de utilizat, gratuit de trimis și convenabil să includeți informații suplimentare prin atașamente. Pentru companii, e-mailul este cel mai eficient și mai ieftin mod de a capta atenția publicului țintă.

Un raport al DMA afirmă că marketingul prin e-mail produce 42,24 Euro pentru fiecare 1 Euro cheltuit.

Importanța marketingului prin e-mail

E-mailurile sunt o modalitate ușoară și ieftină pentru companii de a ajunge la căsuța de e-mail a unui potențial client. Ei încep o interacțiune cu un prospect și vă ajută să vă promovați produsele și serviciile către cineva care probabil nu vă cunoaște afacerea. În ciuda creșterii constante a rețelelor sociale, valoarea adăugată pe care o oferă se limitează în mare parte la interacțiunea cu un public mai mare.

Deci, de ce ar trebui să folosești marketingul prin e-mail?

Marketingul prin e-mail se dublează ca mijloc pentru a începe conversații cu potențialii potențiali și a transforma clienții în cumpărători repetați. Aliniați intenția cu mesajul și bingo, strategia dvs. de marketing prin e-mail va da roade.

Dar există mai multe despre modul în care marketingul prin e-mail vă avantajează afacerea:

- Conectați-vă și interacționați cu clienți potențiali din întreaga lume.

- Trimiteți e-mailuri unui număr mare de clienți potențiali dintr-o dată.

- Segmentați clienții potențiali și personalizați conținutul personalizat în funcție de vârsta, industria, interesele și alte caracteristici ale acestora.

- Vizați oameni printr-un canal care are utilizare activă. Oamenii petrec aproape 2,5 ore verificându-și e-mailurile la serviciu.

- Măsurați succesul campaniilor dvs. de e-mail de marketing. Obțineți informații în timp real, cum ar fi ratele de clic și ratele de deschidere, pentru a evalua conversiile.

- Adresați-vă oamenilor într-un mod mai puțin intruziv decât vânzările prin telefon. În acest fel, echipa ta are mai mult timp pentru a-și hrăni clienții potențiali care sunt interesați să cumpere de la tine.

- Influențați decizia potențialului dvs. de a cumpăra de la dvs. Peste 59% dintre consumatori sunt de acord că e-mailurile de marketing le influențează deciziile de cumpărare.

Alătură-te clienților noștri

    Cate email-uri pe luna doresti sa trimiti:
    Nr. de abonati existenti:
    Nume:
    E-mail:
    Telefon:
    Adresa website: