Ce este Email Marketing?
Marketingul prin e-mail este utilizarea e-mailurilor de către companii pentru a interacționa și a intra în legătură cu publicul țintă. Este un canal personalizat care ajută companiile să construiască relații cu clienții lor, să crească gradul de conștientizare a mărcii, să cultive clienții potențiali și să îi transforme în clienți.
În 2020, aproximativ 306,4 miliarde de e-mailuri au fost trimise și primite în fiecare zi. Adică aproximativ 149.513 de e-mailuri trimise în fiecare minut. Deschideți căsuța de e-mail și probabil că aveți multe e-mailuri necitite în fila principală și în fila de promoții chiar acum.
Nu este de mirare că e-mailurile au devenit o parte integrantă a vieții noastre. Este ușor de utilizat, gratuit de trimis și convenabil să includeți informații suplimentare prin atașamente. Pentru companii, e-mailul este cel mai eficient și mai ieftin mod de a capta atenția publicului țintă.
Un raport al DMA afirmă că marketingul prin e-mail produce 42,24 Euro pentru fiecare 1 Euro cheltuit.
În 2020, aproximativ 306,4 miliarde de e-mailuri au fost trimise și primite în fiecare zi. Adică aproximativ 149.513 de e-mailuri trimise în fiecare minut. Deschideți căsuța de e-mail și probabil că aveți multe e-mailuri necitite în fila principală și în fila de promoții chiar acum.
Nu este de mirare că e-mailurile au devenit o parte integrantă a vieții noastre. Este ușor de utilizat, gratuit de trimis și convenabil să includeți informații suplimentare prin atașamente. Pentru companii, e-mailul este cel mai eficient și mai ieftin mod de a capta atenția publicului țintă.
Un raport al DMA afirmă că marketingul prin e-mail produce 42,24 Euro pentru fiecare 1 Euro cheltuit.
Importanța marketingului prin e-mail
E-mailurile sunt o modalitate ușoară și ieftină pentru companii de a ajunge la căsuța de e-mail a unui potențial client. Ei încep o interacțiune cu un prospect și vă ajută să vă promovați produsele și serviciile către cineva care probabil nu vă cunoaște afacerea. În ciuda creșterii constante a rețelelor sociale, valoarea adăugată pe care o oferă se limitează în mare parte la interacțiunea cu un public mai mare.
Deci, de ce ar trebui să folosești marketingul prin e-mail?
Marketingul prin e-mail se dublează ca mijloc pentru a începe conversații cu potențialii potențiali și a transforma clienții în cumpărători repetați. Aliniați intenția cu mesajul și bingo, strategia dvs. de marketing prin e-mail va da roade.
Dar există mai multe despre modul în care marketingul prin e-mail vă avantajează afacerea:
- Conectați-vă și interacționați cu clienți potențiali din întreaga lume.
- Trimiteți e-mailuri unui număr mare de clienți potențiali dintr-o dată.
- Segmentați clienții potențiali și personalizați conținutul personalizat în funcție de vârsta, industria, interesele și alte caracteristici ale acestora.
- Vizați oameni printr-un canal care are utilizare activă. Oamenii petrec aproape 2,5 ore verificându-și e-mailurile la serviciu.
- Măsurați succesul campaniilor dvs. de e-mail de marketing. Obțineți informații în timp real, cum ar fi ratele de clic și ratele de deschidere, pentru a evalua conversiile.
- Adresați-vă oamenilor într-un mod mai puțin intruziv decât vânzările prin telefon. În acest fel, echipa ta are mai mult timp pentru a-și hrăni clienții potențiali care sunt interesați să cumpere de la tine.
- Influențați decizia potențialului dvs. de a cumpăra de la dvs. Peste 59% dintre consumatori sunt de acord că e-mailurile de marketing le influențează deciziile de cumpărare.
Dar există mai multe despre modul în care marketingul prin e-mail vă avantajează afacerea:
- Conectați-vă și interacționați cu clienți potențiali din întreaga lume.
- Trimiteți e-mailuri unui număr mare de clienți potențiali dintr-o dată.
- Segmentați clienții potențiali și personalizați conținutul personalizat în funcție de vârsta, industria, interesele și alte caracteristici ale acestora.
- Vizați oameni printr-un canal care are utilizare activă. Oamenii petrec aproape 2,5 ore verificându-și e-mailurile la serviciu.
- Măsurați succesul campaniilor dvs. de e-mail de marketing. Obțineți informații în timp real, cum ar fi ratele de clic și ratele de deschidere, pentru a evalua conversiile.
- Adresați-vă oamenilor într-un mod mai puțin intruziv decât vânzările prin telefon. În acest fel, echipa ta are mai mult timp pentru a-și hrăni clienții potențiali care sunt interesați să cumpere de la tine.
- Influențați decizia potențialului dvs. de a cumpăra de la dvs. Peste 59% dintre consumatori sunt de acord că e-mailurile de marketing le influențează deciziile de cumpărare.